Com ve sent tradició any rera any, el dissabte passat 25 de Juny, l’Associació Cultural Falla Vicente Mortes i Adjts de Paterna va a celebrar la Demaná de les seues falleres Majors per al present exercici.
Càrrecs que van recaure en la senyoreta Rocio Sánchez i Jordán i en la xiqueta Desirée Calero i Blanco, les quals representaran a aquesta veterana comissió durant les falles 2017.
L’acte com és habitual, es va desenvolupar en el casal de la comissió el qual es va decorar per a l’ocasió amb molt afecte i on per primera vegada en 36 anys d’història , no tenim un representant al capdavant, sinó a 4 Copresidents els quals formen part de la Junta Gestora, Demetrio Sánchez, Pepa Ripoll, Reme Sánchez i Sergio Pla, i els quals al costat de les nostres falleres majors van finalitzar l’acte brindant en companyia de tots els components de la comissió.
Falla Vte. Mortes i adjts.