El jurat visitarà les falles inscrites el dijous 2 de setembre, i el fallo se farà públic el dissabte dia 4
Un total de 71 falles optaran enguany al premi «Garrofa» a la millor crítica i «Almodí» a la millor escena reivindicativa valenciana, en una nova edició dels premis que, des de 2014, reconeixen la sàtira i crítica que són propis de la nostra festa.
El president del Casal Bernat i Baldoví, Òscar Rueda, ha expressat la seua satisfacció per este èxit de participació, lo que «demostra l’interés creixent per uns premis que volen reconéixer el tradicional caràcter crític i satíric de les falles, sense condicionants de correcció política».
El jurat visitarà les falles inscrites el dijous 2 de setembre, i el fallo se farà públic el dissabte dia 4.
Les falles guanyadores en 2021 rebran el testic de Ramiro de Maeztu – Humaniste Furió, guanyadora del premi Almodí a l’escena reivindicativa valenciana en l’última edició; Cuba – Lliterat Azorín, que fon guanyadora del premi Garrofa a la crítica; i Guillem de Castro – Triador, guanyadora del premi Garrofa infantil.